duminică, 23 ianuarie 2011

Is Snowing !



De 2 zile incoace ninge incontinuu ! Iii, zapada ! Sincer, nici nu ma asteptam sa mai ninga, mai ales ca iarna a nins de putine ori dar mult. Si nici prognoza meteo nu am urmarit-o ca sa stiu, deci am fost luata prin surprindere total. Si nu ma plang. Chiar vroiam sa mai ninga. Anul asta nu m-am dat deloc cu sania, dar putin cu ceolofanul. Ideea e ca nici nu imi gasesc sania, dar asta este partea a doua. Tocmai ce m-am dus sa vad daca mi s-a umplut cada, pentru ca mi-am pus sa fac baie. Da, stiu ca e pacat sa faci baie duminica, dar eu deja m-am obisnuit. Daca ai vedea ce este la mine pe birou, te-ai speria. Toate neamurile: pixuri, stilouri, creioane, carioci, carti ,caiete si dosare imprastiate. De ce ? Pentru ca tocmai am terminat proiectul ia istorie pentru care o sa iau nota luni. Sa imi tineti pumnii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu