duminică, 29 ianuarie 2012

Unde esti, copilarie? 2

Acum copilaria mea:D.
Eu.. mi-am petrecut copilaria in orasul in care stau si acum. In principiu nu am facut nazbatii, deci am fost relativ cuminte. Tin minte ca odata, mama ma pusese sa ies in spatele blocului sa gonesc gastele, ca ii distrugeau ei florile. Eu am iesit si voiam sa arunc cu o piatra intr-o gasca dar din greseala am aruncat prea tare si a nimerit fix intr-un geam. De frica, am fugit repede in casa, am inceput sa plang, m-am bagat sub pat si nu mai voiam sa ies de acolo:)).
 Aveam vreo 7 ani cand imi placeau mult desenele de pe AnimaX, in special anime-ul Inuyasha. Stiu ca nu ratam niciun episod, si daca se repeta vreunul, tot ma uitam, pentru ca nu ma plictiseam niciodata de el. La un moment dat, i-am convins si pe mama si tata sa se uite cu mine. Si uite asa ne uitam noi in familie la Inuyasha.
Cand aveam vreo 8 ani mereu asteptam seara sa ies sa joc mijita cu o fosta-vecina de bloc, care pe atunci era dublu cat mine:)). Eu niciodata nu mijeam. Fiind cea mai mica, ma tineam dupa cei mari, si cand eram prinsa, mijea altcineva in locul meu.
Adoram ketchup-ul. De fiecare data cand mama cumpara un tub, intr-o zi sau doua era consumat  de mine:)).
Dupa ce mi-am facut prieteni de varsta mea ( majoritatea baieti- am fost mai baietoasa din fire:D ) am inceput sa mergem la furat fructe vara. Uneori, in drum spre casa de la scoala, mergeam si furam flori pe care i le duceam mamei. Cand ma intreba de unde le am, eu ii spuneam ca le-am furat, iar ea radea.
Prin clasa aIIIa si aIVa m-am inscris la Casa de Cultura cu cateva prietene si am inceput sa cantam pe scena. Dupa putin timp, eu si o colega de clasa visam sa ne facem trupa noastra, ba chiar vorbisem cu profesorul nostru de acolo si compusesem si cateva cantece pe care inca le mai stiu asa, in mare ( Stau in pat si ma plictisesc, hai sa cant sa ma distrez.... muzica numai muzicaaa =)) ). Eram atat de hotarate. Stiu ca intr-o seara dormisem acasa la colega mea ca sa facem un dans pentru trupa. Ne-am filmat in timp ce dansam. Aveam niste miscari in noi! :))
Dupa numele trupei. Colega mea vroia sa ne numim Fetele Cochete ( :)) ) iar eu ii spuneam ca nu-i bine, ca o sa rada de noi, o sa ne strige Crochetele.
De mica adoram animalele, in special cainii. De fiecare data cand vedeam un catel pe strada, ii dadeam din pachetul meu de la scoala. De asemenea, plangeam cand vedeam vreun catel zacand mort pe marginea soselei. In spatele blocului adunam o gramada de caini. Ahh, si tot in spatele blocului imi placea sa ma joc de-a magazinul cu prietenii, adunam tot felul de gunoaie si ni le insiram pe pietre. Ahh, si de-a secretarele ( la jocul asta adunam hartii si tot felul de documente de pe la parinti si ne jucam cu ele ).
Sunt atat de multe, ca mi-ar lua o gramada sa le insir pe toate aici. Am avut o copilarie frumoasa.

2 comentarii:

  1. Ce frumoooos. O copilarie atat de dulce! Si frumoasa! Si eu am facut cateva dintre lucrurile de mai sus... Si truuupa ;)) fetele crochetele ;)) foarte foarte foarte dragut <3 copilaria e geniala <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms mult Adda:x
    Da, copilaria chiar e geniala. Uneori ii duc lipsa.

    RăspundețiȘtergere