vineri, 30 august 2013

La revedere, vară.


 Vara..vara este anotimpul meu preferat, clar, și dacă s-ar putea, aș vrea ca tot anul să fie numai vară...Sau măcar jumătate de an. 
  
 Mă simt melancolică. Poate pentru că este penultima zi de vară, sau poate pentru că mai e puțin și începe școala? Simt..simt cum vine toamna. Gata căldură, gata pantaloni scurți. Nu tu Dunăre, nu tu mare, NU TU VARĂ. Anul trecut vara s-a prelungit până pe la sfârșitul lui septembrie parcă, și mă simțeam așa bine. Anul asta însă, vremea s-a stricat din timp, anunțând venirea toamnei. Acum mă simt ciudat când port pantaloni lungi, fiindcă eu toată vacanța am purtat numai pantaloni scurți și rochițe. Mă simt ciudat să nu mai repet într-una "mi-e cald" sau "ce cald e" din cauza soarelui puternic, să nu mai simt cum mă topesc din cauza căldurii. Mă simt ciudat că s-a terminat vara, eu fiind obișnuită cu ea. 
 Și acum să trecem la capitolul "vacanța de vară". Nu pot să zic că această vacanță a fost fenomenală, ba chiar pot spune că a fost plictisitoare. La început îmi făcusem o grămadă de planuri, care doar planuri au rămas...Am așteptat-o cu nerăbdare încă de prin martie, când tot spuneam că "vreau să vina vacanța". Iar atunci când a venit, parcă nu-mi venea a crede, eram atât de fericită că în sfârșit mă pot relaxa, că pot pune la naftalină caietele și cărțile de la școală. 
  
 Și da, pot spune că acum vreau să înceapă școala, dar nu vreau să se termine vara.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu