joi, 11 noiembrie 2010

De ce viseaza oamenii?



1.DE CE OAMENII VISEAZA?

1.1.Visele:ce inseamna si ce vor sa ne spuna ele?

Cum am spus,nu se stie exact.Unii spun ca visele sunt niste imagini reproduse de creier.Si ca au legatura cu ceea ce gandim inainte de culcare.Sau la ce ne gandim.Si totusi eu nu sunt de aceeasi parere.Desigur,si eu visez,insa doar o data mi s`a intamplat sa visez ceea ce am gandit inainte sa adorm.Iar asta s`a intamplat pentru ca m`am strofocat foarte tare gandindu`ma la lucrul respectiv,adica m`am gandit intens.

[ Povestea:Tocmai primisem un test cu o nota nu tocmai mare,si ma gandeam ce o sa zica tata in special.Si la asta m`am gandit pana am adormit.Si am visat cum ca eram in fata lui tata si i`am aratat testul.Si el nu a spus absolut nimic.A inceput pur si simplu sa rada.]

Eu una cred ca visele sunt pur si simplu vise.Nu exista explicatii pentru vise.Nu inteleg de ce oamenii de stiinta se tot strofoaca incercand sa afle ce sunt visele si cum se creeaza ele.Pentru mine este de ajuns ca sunt vise.Explicatia seaca cum ca visele sunt niste imagini de cateva secunde reproduse de creier in somn mi se pare chiar ridicola.Unele lucruri nu au explicatie.Si punct.Visele sunt pentru mine ceva minunat,cu un nume unic in toate limbile.

[ Romana:vis
Engleza:dream
Franceza:rêve
Japoneza:yume
Italiana:sogno
Spaniola:
sueño
Indoneziana:
mimpi
Chineza:
Mèng
Turca:rüya
Portugheza:
sonho
Poloneza:sen ]

Chestia cu interpretarea viselor:eu nu prea cred in ea.Dar asta nu inseamna ca nu ma uit sa vad cum se interpreteaza un vis de`al meu.Sa o luam logic:cum sa stim ce vor sa ne arate visele cand noi nici nu stim ce sunt ele?Din nou,iar vine chestia aia cu stupiditatea.

2.2.O Simpla definitie sau un sir de intrebari?

"Vis este un termen care descrie experiența subconștientă constând dintr-o succesiune de imagini, sunete, idei, emoții și alte senzații care apare, de obicei, în timpul somnului, dar mai ales în cazul tipului de somn în care ochii se mișcă (somn REM)."

Asta este explicatia de pe wikipedia.

Si de unde vin visele?Cum se produc ele?De unde acele imagini,sunete,idei si emotii?Inca o intrebare fara raspuns.Si uite asa oamenii de stiinta se complica si mai tare,incerc sa desluseasca secretul viselor.Mai multa bataie de cap.

Nu inteleg,de ce nu lasa visele in pace?De ce sa te complici sa afli ceva,pana la urma afli si constati ca a aparut alta intrebare?Cam asa sta treaba.O data ce descoperi o chestie legata de vise,apare o alta intrebare.Si tot asa.Nu se sfarseste.Acum intelegeti ca toata chestia asta cu misterul viselor e pur si simplu inutila?Era si un citat pe tema asta:

"Atunci cand am avut toate raspunsurile,intrebarile s`au schimbat..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu