sâmbătă, 30 octombrie 2010

Desene













6 comentarii:

  1. Moshi moshi Alexa. In caz ca nu sti, sunt Iris de pe Funny. Am zis sa intru si eu si ce gasesc? Desene! Al patrulea desen, cel cu Kagome, a iesit. Adica, este la fel ca personajul din anime, daca te gandesti la grafica.
    La celelalte, ai grija la proportiile corpului. Si eu aveam acum 4 ani aceiasi problema. Faceam corpul mai mic dcat trebuia la unele desene. Iti dau un post. Departeazate de schita doi trei pasi si vezi daca ti se pare in regula. Tine minte ca ,virgularizatioe, capul este de sapte ri mai mic decat corpul. Te poti folosi si de asta, insa inainte documenteaza-te, pentru ca nu mai stiu sigur daca sunt sapte sau opt.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok.Thx Iris pt sfaturi ^.^.Am sa incerc sa fac cum zici tu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. soooper desenele
    de obicei urasc animeurile si asta pentru ca am niste obsedate in clasa de animeuri
    nu zic ca tu esti

    oricum sooper :X
    buna treaba! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-a mine nu gasesc niciodata pe nimeni care sa se uite la animeuri si tu iti bati joc?
      kill yourself
      http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/29564240.jpg

      Ștergere