luni, 31 ianuarie 2011

Addicted: Cool Girl



De cateva zile a aparut noul numar al revistei CoolGirl. Pe care, trebuie sa spun din start ca nu il am. Mda, in ianuarie mi-a expirat abonamentul si, of course, nu exista nici un magazin de revista in orasul meu... Deci, trebuie sa supravietuiesc pana da mama sau tata o tura la Tulcea. Abia astept sa il tin in mana si sa il savurez. Chiar acum sta teancul langa mine. In fiecare zi trebuie sa mai recitesc articolele, si nu am pierdut nici un numar. Adica, am pierdut unul din cauza abonamentului, ca cei de la posta ziceau ca primul numar imi va veni din octombrie, dar, cand colo, mi-a venit de noiembrie. Am facut un scandal general dar nu mi-am primit revista. Norocul a dat peste mine ca o prietena sa isi fi cumparat revista. I-am dat cateva postere, si revista a fost a mea. Magazine Addicted !

Un comentariu:

  1. hei ... incepe si mie sa'mi placa COOL GIRL o colega sia adus recent nr de luna asta si mi'a placut mult si e si ieftina ;x asta e combinatia perfecta

    RăspundețiȘtergere