duminică, 23 ianuarie 2011

We Heart It




De putin timp m-am alaturat acestui site, pentru ca am vazut ca este foarte popular si laudat si mi-a fost sugerat sa imi fac si eu cont. Si mi-am facut. Din prima clipa am inceput sa il ador. Pozele sunt pur si simplu geniale ! Am aproximativ 500 de hearts-uri, destul de putine. Insa cele care le ador se salvez si in PC, in folderul special dedicat acestui site. Userii de pe site sunt foarte inspirati, au niste poze geniale. Ca sa nu mai spun de felul in care sunt gandite si modificate. Am aratat site-ul si prietenilor mei, care au spus ca este pur si simplu genial, exact ceea ce am spus si eu.
Site-ul are o diversitate foarte mare de poze, ai de unde alege. Acum, majoritatea avatarurilor mele sunt fotografii luate de pe we heart it! Pur si simplu I <3 it !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu