duminică, 11 martie 2012

Eu...

...am racit. Si m-am saturat sa am nasul rosu ca un clown, sa stau mereu cu servetelele langa mine si sa beau Coldrex si Imuno Grip ca sa-mi treaca raceala. Zici ca sunt o leguma.
...mi-am stricat singura, dintr-o prostie, aparatul foto. Am mai zis asta? Daca da, scuzele mele. De fapt, chestia asta este mai demult, dar abia acum mi-am amintit sa scriu asta.
... am note mai mari semestrul asta decat semestrul trecut.
... m-am saturat de tot felul de personaje.
.. urasc, de fapt nu, urasc e prea mult spus, doar nu imi place, pur si simplu, culoarea ochilor mei:D
... ador florile de cires. Acum 2 veri, cand mergeam la casa de la padure, mereu ma duceam in livada. Acolo era un cires cu un "format" foarte comod, te suiai foarte usor si puteai sa stai intinsa in el, cu toate ciresele in fata ta. Si eu imi puneam castile in urechi si stateam in ciresul ala ascultand muzica si mancand cirese ore in sir.
... vreau sa am parul lung si drept.
... trec printr-o lipsa de inspiratie. 
... ador cantecele la pian. 
... nu cred in superstitii, si am o pisica neagra.

( Habar n-am ce-i cu chestia asta, pur si simplu mi-a venit in minte ).

2 comentarii:

  1. Pentru raceala cel mai bun medicament este moldaminul, chiar daca este foarte dureros, pentru a-ti trece raceala trebuie sa rezisti si la astfel de injectii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am racit/fost racita. Si pacat pentru aparat... Si foarte bine pentru note! Si si eu m-am saturat de tot felul de personaje. :)) Imposibil! Ochii sunt frumosi orice culoare ar avea, nu degeaba sunt ei ochi. Flooorile de cires:x O sa ne imbatam cu ele primavara asta! Lasa-ti parul lung si drept. :D Nu se pare ca treci printr-o lipsa de inspiratie ;)). Si eu ador cantecele la pian! Si nici eu nu cred in superstitii. :d
    Draguta chestie venita in minte ;))

    RăspundețiȘtergere