miercuri, 7 martie 2012

Remembrance

Vreau ca tot ce am acum sa pastrez. Jurnale, haine, poze, filmulete, carti, jucarii de cand eram mica, suveniruri, mici obiecte & co. Sa le pun pe toate intr-o cutie maare, s-o sigilez si s-o duc la bunica, sa stea acolo ani intregi. Si cand voi fi si eu mare, la casa mea si cu copii, imi voi aminti de vremuri. Cand vor fi mici le voi da jucariile mele. Cand vor mai creste le voi da hainele mele, le voi arata jurnale, poze, filmuletele si celelalte, le voi povesti ce faceam, cum eram etc. Ca o amintire a ceea ce a fost. Pentru ca eu nu vreau sa uit cum era. Vreau sa tin mine tot.
Vreau sa le povestesc copiilor mei tot ce faceam. Pentru ca orice copil este curios sa vada cum era mama lui in tinerete, iar eu vreau sa le povestesc cat mai multe.

2 comentarii:

  1. Draguuut! Si eu vreau acelasi lucru. 8->
    Gandeste-te ca poate, bloguletul tau inca va traii, si o-r sa poata citii toate chestiutele astea... 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa..ce frumos ar fi..sa vada ce traiam eu atunci..:x

    RăspundețiȘtergere