miercuri, 13 iulie 2011

Taurus or Gemini?

Nu cred 100% in horoscop, dar uneori il citesc- din curiozitate, sau din plictiseala. Adevarul este ca unele chestii s-au intamplat, dar pentru mine aceasta dovada nu sta atat de solid in picioare si nici nu ma face sa cred cu tarie in horoscop. Totusi, de fiecare data cand il citesc, trebuie sa o fac la doua zodii- taur si gemeni- si, de obicei, aleg partea care mi se potriveste cel mai mult. De ce? Pentru ca am 'norocul' sa fiu nascuta pe 21 mai, adica exact ziua schimbatoare dintre cele doua zodii amintite mai sus. In unele horoscopuri sunt gemeni, in altele taur. Daca imi calculez zodia dupa ora nasterii, sunt gemeni. Insa nu pot sa cred asta in totalitate deoarece, fiind nascuta in ziua schimbatoare, am caracterul ambelor zodii combinat. Sunt vorbareata, indecisa, impulsiva, curioasa, creativa ( caracteristicile gemenilor ) si loiala, orgolioasa, incapatanata, inimoasa, posesiva ( caracteristicile taurului ) precum si altele. Cand cineva ma intreaba ce zodie sunt, spun ba taur, ba gemeni. Cand unei persoane ii spun pe ce data sunt nascuta, unii spun ca sunt taur, altii gemeni si astfel ma baga si mai tare in ceata. Este un pic cam ciudat, dat asta e. Oricum, m-am obisnuit cu ideea ca sunt cate putin din doua zodii.

2 comentarii:

  1. Heeey. Da,acuma pot sa zic ca " stiu cum e" pentru ca si eu sunt tot in aceeasi situatie. Sunt nascuta tot pe 21 mai :) si vreau sa cred ca sunt taur. Parca ma caracterizeaza mai bine.

    Btw, iti iubesc blogul<3

    xox.

    RăspundețiȘtergere
  2. La fel si eu:))) Nu stiu de ce, dar mi-ar placea sa fiu mai mult taur decat gemeni:-??
    Multumesc mult:X. You made my day;))

    RăspundețiȘtergere