duminică, 3 aprilie 2011

Prima Leapsa din Aprilie

1)De ce ai acceptat leapsa aceasta?
Am luat-o pentru ca mi-a placut.

2)De cand esti in blogosfera?
Din octombrie 2010.

3)Cum ai ajuns sa iti faci blogul?
Pai, m-am gandit ca asa o sa imi fie mai usor. Sa am un colt al meu unde sa scriu tot ce gandesc. Plus ca vazusem ca tot se vorbea prin reviste, net etc despre blog si m-am gandit ca nu ar fi rau sa imi fac si eu unul.

4)Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?
Nu mai stiu.

5)Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging:
- Originalitate
- Imaginatie
- Diversitate

6)Cel mai citit blog de catre tine:
Cred ca cel al Carinei si al Aliunei.

7)Alte bloguri pe care le mai citesti:
Muulte. Le am pe toate la following.

8)Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna? (ex. Haipa, Blogger etc.)
Blogger este cea care imi place cel mai mult! So, Blogger rocks!

9)Este important traficul pentru tine?
Intr-o oarecare masura.

10)Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame?
Nu ma intereseaza chestia asta.

11)Cel mai urat blog pe care l-ai vazut?
Habar n-am, si nici nu cred ca am intrat pe unul.

12)Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ?
Posibil.

13)Parola cu care te loghezi la blog:
Chiar crezi ca o public?!

Un comentariu: