sâmbătă, 30 aprilie 2011

Throught your eyes


Cine nu si-ar dori sa vada prin ochii LUI? Dincolo de acel zambet, acei ochi luminosi, dincolo de aparente... Sa stim ce gandeste, cum gandeste, ce il apasa, ce il doare... Sa fim conectate la postul mintii lui. Un post privat, unde numai el are permisiunea sa priveasca. Si totusi, tentatia e mare.
Si, intr-adevar, totul ar fi asa mult mai usor. Am fi scutite de declaratii siropoase, de cantece triste, de servetele consumate... Nu ar mai trebui sa ne ascundem sentimentele. Am arunca simplu o privire in ochii lui si am sti daca ne place sau nu. Si dupa asta, ne putem ghida mai departe. Ce tare ar fi, huh?
Dar alta-i realitatea. Da, realitatea. Care este mai cruda, mai putin frumoasa decat am vrea noi sa fie. Iar adevarul este ca aceasta nu este de partea noastra. Nu.
Si totusi, continui sa visez. Visez ca, undeva, candva, EL va spune ' nu aleg pe niciuna' iar eu voi sti ca, defapt, el m-ar alege pe mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu