joi, 28 aprilie 2011

Leapsa: Adevarat sau Fals

1. Există lucruri pe care le regret în trecutul meu şi aş vrea să le schimb.
Soo true!! Dar stiu ca timpul nu se poate da inapoi...


2. N-am tras niciodată ţeapă la o întâlnire.
Yeah.

3. Mi-e teamă de înălţime.
No way.


4. Nu am nici o obsesie.
Mai fals de atat nu poate fi. Am muulte obsesii!

5. Nu m-am îndrăgostit niciodată de un prieten.
Fals. M-am indragostit de aproape toti prietenii mei !!


6. Cred în minuni.
Nu mai am 5 ani sa cred...


7. Sunt dependentă de ţigări.
Nu !! Cred...


8. Ador vinul roşu.
Mda, il ador, dar parca tot mai buna este visinata:x.


9. Culoarea mea preferată este negrul.
Negrul este una dintre culorile mele preferate.


10. Ascult manele.
Da, la petreceri. Si ce?!


11. Vorbesc singură.
True!! This is just so typically me.

12. Plâng din orice.
Nici chiar asa. Plang numai cand doare...


13. Îmi plac reptilele.
Imi sunt neutre...:-?


14. Cea mai bună prietenă a mea este o fată.
Foarte, foarte adevarat!

Leapsa luata de la Carinna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu