luni, 11 octombrie 2010

Intamplari Amuzante

Bine,nimeni nu e perfect.Hai sa ma povestesc cateva dintre intamplarile mele si a prietenilor mei cele mai amuzante:

.Era bunicul unei prietene intr`o barca cu inca un baiat.Si bunicasu era beat mort.Si zice el " Ma duc la buda"Merge
el ce merge prin barca cand cade in apa.Incepe el sa strige " Tsunami ba,tsunamiiiii!"


..Bunicul ei era in aceeasi casa cu unchisu.Si fiind el beat mort,dormea.Unchisul unei prietene deale mele sforaie foarte tare.Deodata,bunicasul se trezeste si incepe sa urle prin toata casa " Ba lupiiii,au venit lupiiiiiii!!!!!Valentinooo adu mai repede puscaaaaaa ca au venit lupii!".Pusca lui imaginara.

Eram in ora de chimie si profu ne prezenta ustensilele folosite in laborator.Ia el clopotu de sticla si intreaba frumos clasa : cum credeti ca se numeste acesta?
Iar eu,vazand ca are o forma de capac,in secunda doi raspund "Astupativ!"
Toata clasa a inceput sa rada in hohote inclusiv eu si profesorul.

Erau 2 prietenele deale mele in ora de tehno,iar profa preda.Ele stau in aceeasi banca.Una dintre ele intreaba serioasa,uitandu`se in caietul celeilalte : " fata,tu ai scris stabilizator?eu am scris stapulizator.." cand am auzit era sa cad pe jos de ras :))

Eram in ora de romana si aveam chef de panarama.Profa tocmai ce imi spusese ca daca nu aduc banii ptr o carte maine,nu mai pot sa imi iau ptr ca ea face comanda.Si,nuj dc,imi notasem eu pe carnetel,pe mana,si tot nu tinusem minte [ cateva zile in urma ] .Asa ca,am rugat`o pe colega mea de banca sa imi scrie in frunte C.R. [ carte romana ] ca sa nu mai uit.Si mi`am facut si o freza Elvis cu bretonu dat pe spate si aratam la toata clasa.Toti au inceput sa rada mai putin profa care a spus:Alexandra inceteaza...Insa eu tot nu m`am potolit si dupa vreo 10 minute am luat o eticheta care se dezlipise si mi`o lipesc in frunte:))>Mentionez ca am mers asa si pe strada,jumate din drumul spre casa?

Eram intr`o ora,nu mai tin minte.Ori de romana,ori de tehnologica.Toata clasa se plictisea.Eu,stand in prima banca,ma uitam frumos prin clasa,cand il vad pe varmiu care avea un creion in mana si pe creion un dela care se fac triunghiuri la geometrie,nu mai stiu cum se cheama.Si le invartea.Eu,fara sa gandesc,tip in gura mare " Ce faci ma cu morisca aia?!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu