vineri, 8 octombrie 2010

Vreau Sa Te Vad Zambind!

Stii ce nu ai facut tu azi?Sa razi.Da,sa razi.Si chiar daca ai facut`o,nu strica sa o mai faci inca odata;).Ce ar fi sa citesti aceste PERLE DE PROFI:

"Ce va uitati la mine ca la prosti?"
"Bai rahatilor,daca vin la voi,va mananc!"
"Daca vrei sa faci pe prostu',te rog sa vii in locul meu!"
"Hai,draga,misca-te mai repede,ca parca esti moartea pe sarma!"
"Mai copile,unde ti-e capu'?Intre picioare?"
"Raspunde odata,ca nu astept Invierea Maicii Domnului!"
"Andreea,ia-te de urechi si vin-o la mine!"
"Asa vii tu imbracata la scoala?Ca o sorcova?"
"Ce aveti ma?Ati mancat scaieti?"
"Daca v-ati tampit,notati pe ceva,ca asa fac si eu!"
"Ia iesi la tabla si hai s-o facem!"
"M-am uitat de cateva ori spre voi,dar nu se aude."
"Nica avea aventuri nocturne cu baietii din sat!"
"Vorbeste,ma,ca deaia ti-a dat statul limba si Dumnezeu carte!"
"Ma faceti sa ma simt ca-ntr-o gradina de legume!"
"So,do you have some covriges?"
"V-am jignit eu vreodata,tampitilor?"
"Cand vin,sa gasesc absentii pe catedra!"
"Pentru data viitoare imi vei face un referat despre ras!"
"Ia o creta mai serioasa...scrie,ca te ia mama naibii!"
"Ce vrei sa ajungi baiete?Boschetar?"
"Limbajul non verbal nu-ti spune nimic?"
"Invatati derivatele,ca in prima saptamana de scoala o sa va dau o lucrare de-o sa va sara mucii pe pereti!"
"Ridici mana si behai organizat,ne-am inteles?"
"Ridica-te in 2 copite,copitatule!"
"`Va frec pana nu mai puteti!"
"Boteaza alexele,Da-le Sfanta Impartasanie.
"Ti-am tuns-o!"
"Integralele nu-ti plac,ca sunt mari si seamana cu coada vacii!"
"Ai tacut din gura sau ma bag in tine?"
"Daca eu vreau sa mananc trompa de elefant pane..."
"Hai domnisoara,ce ti-e asa greu...Citesti ca o cizma!"
"De azi schimbam stilul:eu stau,voi dati!"
"Am sa te frec data viitoare de n-ai sa stii cum te cheama nici cu buletinul in mana."
"Si daca sunteti imbecili si n-aveti tinere de minte,luati-va un carnetel si notati pe el.Uite,eu am vreo doua..."
"Iti dau una in numele Tatalui si a Fiului,de nu mai taci!"
"Intr-o zi,o sa ajungeti sa mergeti acasa cu racheta!"
"Vin-o incoa',ma,ceafa de bivol!"


Un comentariu: