luni, 11 octombrie 2010

Perlele Noastre

Aici sunt perlele mele si ale prietenelor mele:D.Enjoy!

" Doamna,este foarte amuzant,nu mai radeti!"
"Peria zburatoare!"
Ei fata,cu prosopul?! [ in loc de profesorii ]
" Triunghiul este doua drepte paralele"
"Deci,cand o deschid,nu acum,ca nu e ora corespunzatoare"
Atingand o veioza: "...Pai,se numeste o lustra..."
"Archemboscobere"
"Subsoale..."
"In fata vazurilor tuturor lumilor!"
"Purici,paduchi,toate...moleculele!"
"Da fata,lasa ca iti dau pe mess poja..."
"Alexuta,nu ti-e rusine,aici ti-ai lasat piciorul?!" [ il loc de papucul ]
"Compeo..."
"Ce faci ma cu morisca aia?!"
" Pat extra!"
"Daca iti dau o basina,iti dau paru` pe spate!"
" I am plictision!"
" Pai,vroiam sa ma uit la Adi,dar am vazut-o pe ea"
"...pentru ca aceasta este varianta adevarata"

Sper ca va plac!Cand o sa mai am timp,o sa scriu si "Intamplari Amuzante 2" cu alte intamplari amuzante;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu