vineri, 27 mai 2011

Cantece Triste Actualizata

Postarea din octombrie 2010 este acum actualizata:)

I.Cantece triste la pian:


1.Affections Touching Across Time [ To love's End ]
2.Affections Touching Across Time
3.Sango's theme [ From "Inuyasha" ]
4.Kagome and Inuyasha theme [ From "Inuyasha" ]
5.Sakura's theme [ From "Naruto" ]
6.Hinata's theme [ From "Naruto" ]
7.Kaoru Wada Inuyasha
8.Yiruma-River Flows in You
9.You and I, Unfullfilled Feelings [ From "Gundam Seed Destiny ]
10.Richard Marx - Right Here Waiting [ Piano ]
11.Hana Pestle-Need [ Piano ]
12.Paul Collier -Sorrow Why War?
13.Solitude Piano [ From " Full Metal Alchemist" ]

14.Sadness and Sorrow Soundtrack [ " From Naruto" ]
15.Sakura's Theme Piano Slow [ From "Naruto" ]
16.Hinata's Theme Piano [ From "Naruto" ]
17.Theme Of Tears
18.Evanescene-Ethernal [ Piano ]
19.Theme Of Spring
20.Beautiful Memories [ From "Inuyasha" ]
21.Kikyo's Heart [ From "Inuyasha" ]
22.Two Hearts [ From "Inuyasha" ]
23.Sorrow's End [ From "Inuyasha" ]


24.
Rey Za Burrel's Piano (Kiseki) [ From "Gundam Seed Destiny" ]
26. Titanic- Rose's theme
27. Final Fantasy IX- Melodies of Life
28. Rolf Lovland- Secret Garden

II.Cantece triste:

1.Rihanna-Cry
2.Kelly Clarkson-Because Of You
3.Jesse McCartney-Beautiful Soul
4.Jesse McCartney-Because You Live
5.Cascada-Everytime We Touch [ slow version ]
6.Demi Lovato-Don't Forget
7.Selena Gomez-The Way I loved You
8.Rascal Flatts-What Hurts The Most
9.Ina-Fall
10.Ina-I Wanted You
11.Evanescene-My Immortal
12.Hilary Duff-Who's That Girl
13.Damien Rice-9 Crimes
14.Britney Spears-Everytime
15.Hana Pestle-Need
15.Leona Lewis-A Moment Like This
16.Kat Deluna-Love me Leave Me
17.Tokio Hotel-Rescue Me
18.Backstreet Boys-Incomplete
19.Eminem-When I'm Gome
20.Eminem-Beautiful
21.Eminem-Mockingbird
22.Alexz Johnson-I Still Love You
23.Kiss-Because I'm A Girl [ english version ]
24.Jennfier Love Hewitt-Take My Heart Back
25.Leona Lewis-Here I am
26.Amy Pearson - I wish I was her
27.Delta Goodrem-Not Me,Not I
26.Delta Goodrem-Fragile
27.Inuyasha-Dearest
28.Inuyasha-Every Heart
29.Inuyasha-My Will

30.Avril Lavigne-When You're Gone
31.Avril Lavigne-I Will Be
32.Demi Lovato-Don't Forget
33.Kangel-Tears That I Cry
34.
Chuckie Akenz - Never Change
35. Rihanna- Unfaithful
36. Rihanna- Rehab
37. Rihanna- Take a bow
38. Nikki Flores- I got you
39. Delerium Fallen
40. Pink- Stop Falling
41. Dj Aligator- Close to you
42. Sarah Connor- Just One Last Dance
43. Leona Lewis- Broken
44. Disciple- Things left Unsaid
45. Fergie- Big Girls don't Cry
46. Dead Cool Dropouts- Green Eyes make me Blue
47. Craig David & Sting- Rise & Fall
48. Christina Aguleira- Hurt
49. K-Ci & JoJo- All my Life
50. Mandy Moore- Only Hope


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu