marți, 3 mai 2011

Simti/ vezi ura din ochii mei?


O vezi? O simti? Te supara? Te doare? Foarte bine! Meriti!
Pentru ca stiu ca te doare. Si stiu ca asa, privindu-te cu ochii plini cu ura si insetati de razbunare iti voi face rau, te voi face sa vezi cat de mult pot ura. Sa-ti demonstrez ca eu, o fire dinamica, vesela, amuzanta, partenera ideala pentru o portie buna de ras, se poate transforma intr-o persoana rece, indiferenta, rea....Si, iti spun iubitule, tu meriti un astfel de tratament! Meriti sa vezi si cealalta parte a mea.
Ar trebui sa iti arunc in fata cuvinte grele, pe care nu le-ai putea duce, care le tin inchise in inima mea, incercand sa ma prefac ca nu exista. Cuvinte care rasuna in mintea mea ori de cate ori ma gandesc la tine. Insa nu pot. Oricat de mult as vrea, nu pot sa te distrug asa cum ai facut-o tu. Nu sunt ca si tine, eu nu pot sa arat ca nu imi pasa de o persoana, indiferent de cat de mult m-a ranit. Iar tie nu ti-a pasat. M-ai lovit fara pic de mila, fara sa te gandesti la mine...
Poate ca sunt prea buna. Poate ca ar trebui sa fac tot posibilul sa te vad la pamant, si nimeni sa iti intinda o mana sa poti sa te ridici. Dar v-a veni si randul tau... Si abia astept sa vad cum lumea pleaca, iar tu ramai! O sa fiu probabil singura care va ramane, sa te vada suferind, sa te vad cum te distruge inauntru. Si sa nu fac nimic ca sa te ajut.
Pentru ca daca inainte iti vedeam numai partile bune, acum mi-am deschis ochii, si mi-am tipat tare in minte: NU MERITA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu