miercuri, 25 mai 2011

Vina mea, vina ta...


Este vina mea, vina ta, vina noastra! Noi ne-am adus aici, aproape de prapastie... Noi...

Este vina ta pentru ca tu m-ai facut sa visez...
Este vina mea pentru ca am visat prea mult la ceva ce nu avea sa se intample!

Este vina ta pentru ca m-ai facut sa cred ca merita sa imi pese!
Este vina mea pentru ca mi-a pasat prea mult decat ar fi trebuit!

Este vina ta pentru ca m-ai ranit.
Este vina mea pentru ca NU am stiut cum sa ma apar.

Este vina ta pentru ca m-ai folosit.
Este vina mea pentru ca NU am putut sa spun STOP!

Este vina ta pentru ca ai gresit.
Este vina mea pentru ca te-am iertat de atatea ori.

Este vina ta pentru ca indirect m-ai pus sa aleg.
Este vina mea pentru ca am ales sa fac aceeasi greseala de doua ori.

Este vina ta pentru ca ai facut asa fel incat sa cred ca te-ai schimbat.
Este vina mea pentru ca am crezut ca te-ai schimbat.

Este vina ta pentru ca m-ai mintit.
Este vina mea pentru ca am crezut in minciunile tale.

Este vina ta pentru ca nu mi-ai dat ocazia sa iti spun tot ce am pe inima.
Este vina mea pentru ca nu am stiut cum sa spun iti tot ce am pe inima!

Este vina ta pentru ca m-ai facut sa te iubesc!
Este vina mea pentru ca inca te iubesc!

Este vina mea pentru ca acum realizez cat de proasta am fost, abia acum, cand nu mai pot sa fac nimic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu