marți, 17 mai 2011

Leapsa

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai?
Sunt Alexa.

2. Ai porecle? Care?
...:-??

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac muuult.
O melodie trista: Craig David- Rise & Fall
O melodie perfecta: Rihanna- Rehab
Trei care imi plac mult (le ador): Katy Perry- Supranatural, Sinead O' Connor- Tears from the moon si Jan Sean- Ride it

4. Ai animal de casa? Care?
Nu am, dar mi-as dori un caine sau o pisica.

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Spooky Troughts

6. Primul citat care iti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
A man's heart is like the fire: when you try to touch it, it hurts.

7. Desenul animat preferat din copilarie.
Aveam mai multe.

8. Iti place inghetata?
O ador!

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Daiana.

10. Zi-mi un banc!
Nu-mi vine nici unul in minte pe moment:).

De la Geo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu