marți, 10 mai 2011

I love you



Peste tot aud acel ' nu exista nu pot, exista nu vreau.'. Ei bine, daca este adevarat, atunci de ce nu te pot uita? De ce nu te pot scoate din capul meu? De ce nu pot sa spun odata pentru totdeauna STOP?! DE CE?! Este greu... Sunt zile in care mi-as dori sa pot sa te urasc, sunt zile in care chiar o fac, dar.... totusi, ma doare sa spun ca nu mai vreau sa te vad niciodata. Mi-ar face mult mai mult rau decat ti-ai putea inchipui. Si recunosc, ma doare. Nu pot sa ma uit in ochii tai fara sa ma gandesc la momentele in care imi puneai lacrimi pe obraji, in care trebuia sa joc rolul fetei cu inima rupta, care sufera. Chiar imi doresc sa pot sa pun punct si sa o iau de la capat. Sa te sterg definitiv. Si pe tine, si momentele petrecute cu tine, si amintirile cu tine, si TOT ce tine de tine. Pentru ca da, desi mi-am rupt inima, te-am iertat si inca esti singurul si unicul... De ce? Pentru ca... te iubesc. Iar lumea poate sa vorbeasca, sa imi spuna ca sunt prea tanara sa iubesc, dar poate ei sunt prea batrani ca sa isi aminteasca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu