miercuri, 9 februarie 2011

Be My Valentine!


Si se apropie si Ziua Indragostitilor... Ziua in care cuplurile isi arata cat de mult se iubesc daruindu-si cadouri, iar fetele singure suspina sub plapuma dupa un prieten si asteapta sa treaca mai repede aceasta zi minunata, pentru ca urasc sa vada perechi de indragostiti. Eu nu fac parte din nici o categorie enumerata mai sus, ci din aIII-a categorie, cea a fetelor singure care se bucura de aceasta zi, pentru ca da cadouri. Si nu, nu cadouri fostilor, ci cadouri prietenilor. Si primeste, bineinteles. Ador aceasta zi, 14 februarie. O ador! Desi nu imi place rosul, imi incanta inima atunci cand vad cadouri impachetate in rosu si legate cu o fundita rosie. Mda, asta este in filme, dar however. Imi plac pungile de cadou rosii, ciocolata cu ambalaj rosu, animalutele de plus rosii! Si stiti ce e ciudat? Pentru ca in restul anului, cand vad cupluri de indragostiti ma enerveaza, pentru ca vreau si eu. Dar in aceasta zi, cand orasul este plin de amorezi, eu ma bucur pentru ei. Cam aiurea, nu? Anul asta ma gandeam sa le iau prietenelor mele ceva mai special, numai ca nu prea am idee ce. Ma gandeam sa le fac un portret, dar nu stiu, parca e... ma rog. Sau sa pun in rama o poza cu noi. Sau sa le fac ceva manual, numai ca, din nou, nu stiu ce. Trebuie doar sa fie rosu, nu am mari pretentii. Some ideas?

2 comentarii:

  1. hey >:D<
    sper sa nu te superi dar mi`a placut iddea cu daily mood si mi`am copiat alea ca sa`mi pun pe blog ...
    nu te superi asai?? :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am zis si pe mess ca e ok sa te inspiri, pana la un anumit punct. Incearca sa fii si originala, si nu, nu ma supar.

    RăspundețiȘtergere