luni, 14 februarie 2011

Love is in the air! La figurat...


Valentine's Day. Valentine's Day! VALENTINE'S DAY !!! Cum sa nu te simti perfect? Pe langa atmosfera, dragoste si bucurie, mai e si sentimentul acela dulce al victoriei. De ce victorie? Pentru ca eu, am participat cu un prieten la concursul dedicat acestei zi. Am castigat la 1 din 2 probe la care am fost inscrisi. Se pare ca, L. e bun la facut declaratii cu niste cuvinte de pe o foaie:)). Si ce am castigat? O ciocolata... Africana :)) ! Sssst, e criza. Ce mai conteaza ce am castigat? Conteaza CA am castigat nu CE am castigat. Ca sa nu mai spun ca a fost show de zile mari. Mai ales la karaoke, pai iti dadeau lacrimile de la atata ras. 2 baieti care, dubios, nu bausera nimic, se suisera pe scena ca sa faca panarama. Si au reusit. Pentru ca au facut pe balerinele, pe indragostitii, au imitat, dansat etc etc. Prea tare ziua! In plus, noi meritam o ciocolata... Africana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu