vineri, 4 februarie 2011

Partieeeee!




Ieri am fost pe partie, am hotarat impreuna cu fetele ca trebuie sa facem si noi ceva distractiv in vacanta asta inafara de stat in casa si vorbit pe mess. Oricum mai avem doar 2 zile, si trebuie sa profitam de ele. Asa ca ne-am imbracat bine si am plecat pe derdelus. O prietena avea acolo fix 3 sanii, si nu a mai trebuit sa le caram dupa noi ( ce bine ! ) ca sa ne vada tot orasul. Trebuie sa mentionez din start ca eu nu m-am dat deloc singura, ci doar cu una dintre prietenele mele. De ce? Pentru ca... am uitat sa carmesc. Nu m-am mai dat cu sania de mult timp si nu aveam de gand sa ma trezesc cu nasul intr-un gard. Bineinteles ca nici prietena mea nu stia prea bine sa carmeasca, dar ne-am descurcat. Am ras, am luat muuuulte trante si ne-am si filmat, ca sa avem amintiri. Sa mentionez ca era sa ne rupem gatul atunci cand am trecut direct printr-o groapa? Sau ca, a2a oara cand ne-am dat i-am zis fetei din fata sa ocoleasca groapa si ea s-a dus prea mult la stanga incat am intrat in zapada? Sau ca tipam ca 2 disperate ca Tarzan pentru panarama? So on! Macar o sa raman cu o amintire din vacanta asta.

8 comentarii:

  1. Wow se pare ca te`ai distrat ;)
    app super poza :X

    tu esti in ea :> ??

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks. Nu, nu sunt eu. Pozele care le postez sunt luate de pe www.weheartit.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!Am vazut ca ai cont pe weheartit.com si as vrea sa te intreb ceva:
    mi`am fct si eu cont recent [azi] si vreau sa stiu ce trebuie sa fac ca o poza sa mi se salveze la my heart?? :o3
    ma ajuti te rog ?? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mai am o intrebare legata de weheartit.com cum faci sa o pui pe blog?
    o copiezi cumva sau cum ?

    ma ajuti ??
    please :o3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok. Deci, legat de prima intamplare:
    La poza iti apare o inimioara, iar tu dai click pe ea. In scurt o sa apare la my heart.
    Iar ca sa pui o poza pe blog pur si simplu dai click dreapta, dar save image as... o salvezi in pc si o incarci dupa pe tinypic.com sau imageshack.com si dai copy-paste la codul cu HTML.

    RăspundețiȘtergere