joi, 3 februarie 2011

So Cold!


Este atat de frig afara, incat nici cu 2 perechi de sosete groase nu mi-a fost cald. Am iesit doar pentru o ora si un sfert afara, dar nu era mai nimeni. Si e vacanta, iar nimeni nu iese in oras ! Pun pariu ca e din cauza vremii friguroase. Parca a fost fun sa fie orasul mai pustiu, macar nu trebuia sa vorbim mai incet ca sa nu auda lumea. However, am mancat si o tranta pe gheata ( se putea ! ), fiind cu gandul in alta parte, am pasit gresit pe scari, mi s-a dus piciorul in sus si buf! , am cazut in fund. M-am ranit si la degete, deoarece m-am lovit cu ele de treptele scarii in cadere. Vezi, deasta urasc eu atmosfera iernii !

2 comentarii:

  1. uite un sfat. cand iesi pe afara cu prietenii, mergeyi si beti o cana cu vin fiert. au, ma rog. in cazul vostru, un ceai fierbinte :D

    mie-mi place mult iarna. eu chiar ma rog de prieteni sa ne batem cu zapada. da' n-ai cu cine, domn'e :))

    p.s.:eu sunt kryptonite de pe forum :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, o idee buna, o ciocolata calda nu strica. O sa vorbesc chiar azi cu prietenii:D.

    RăspundețiȘtergere