duminică, 27 februarie 2011

Concurs: Blog Cool Girl



Navigand pe blog-ul revistei mele preferate, Cool Girl, am descoperit ca SC PRESSWORKS SRL organizeaza un concurs foarte interesant cu premii pe masura. In fiecare zi sunt puse la bataie unul sau cate 3 premii din diverse categorii. Premiile care mi-au sarit in ochi au fost: parfumuri, seturi de make up, imbracaminte ( pijamale, lenjerie ), lotiuni, creme, genti si multe altele. Eu una m-am inscris. Dar hai sa va explic mai multe despre concurs. El se desfasoara zilnic. Castigatorii sunt alesi prin tragere la sort. 

Cum se desfasoara? Simplu. In fiecare numar al revistei Cool Girl se afiseaza ce premii avem zilnic din ziua aparitiei revistei pana in ziua in care apare viitorul numar. La concurs te poti inscrie o data, de doua ori sau zilnic. Ca sa participi intri pe blog.coolgirl.ro, citesti regulamentul si dai click pe iconita din dreapta. Este in susul paginii, si infatiseaza poza premiului din ziua respectiva. Dai click acolo, completezi cu datele tale reale si dai send. Ca sa afli daca ai castigat sau nu cumperi revista ( in revista sunt afisati castigatorii ). 
Spre exemplu, castigatorii care s-au inscris in intervalul 24 februarie- 30 martie ( numarul din martie al revistei ) vor fi afisati in numarul din mai care apare pe data de 28 aprilie 2011.
Premiile sunt livrate prin posta pentru cei care stau in afara Bucurestiului iar cei care stau in Bucuresti sunt rugati sa isi ridice premiul de la adresa redactiei care o gasiti pe site si in revista. Mai multe detalii despre concurs gasiti in revista si pe site. Succes! Si eu m-am inscris.

P.S. Daca aveti nelamuriri puteti sa intrebati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu