duminică, 13 februarie 2011

Ciocolata Calda ?!


Ieri a fost...ieri. Ce am facut ieri? Ieri am iesit afara cu prietena mea cea mai buna. Un frig! Si mai batea si vantul. Orasul era gol, nimeni nu umbla pe vremea aia pe afara. Doar gasca se strangea, ca era ziua unui prieten ( La multi ani ! ) si au mers la club. Dar aici ne intoarcem la mine si prietena mea care ne plimbam tremurand pe afara. Si nici nu vroiam sa ne ducem acasa, ca deh, era sambata seara si iesisem de putin timp si... intelegeti voi. Asa ca am mers la o ciocolata calda. Cel putin eu mi-am luat una, prietena mea a preferat un ceai. Si uite asa am stat noi la caldurica, cu ceva de baut in fata si o pofta de vorbit imensa. Just perfect! Ce puteam sa facem pe o vreme din asta? Am stat acolo cam 15 minute si dupa am iesit afara. Batea vantul si mai tare, si ni s-a facut frig imediat. Acum? Acum am preferat sa ne scutim noi ca este sambata, si sa mergem acasa. Just in case, ca sa nu racim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu