luni, 28 februarie 2011

Bilant Winter

Mi-a venit o idee, si de aceea m-am hotarat sa fac un bilant al iernii TRECUTE:

~ In primul rand, pot sa spun ca am scazut putin cu invatatura fata de primul semestru de anul trecut. Matematica asta...!
~ Am ramas cu ceva amintiri din iarna aceasta. Am petrecut cum nu am facut-o niciodata, si de Revelion, si de Craciun! Au fost cele mai tari sarbatori pe care le-am facut cu prietenii, momentan...
~ Nu m-am certat decat o data, si aceea fiind o cearta minora in care am stat suparate cateva zile. In rest am fost prietenoasa, nu am avut probleme in gasca, nu nimic.
~ Am racit de...5 ori iarna asta! Pfuuu! Cred ca asta inseamna ca mi-a scazut imunitatea, deoarece in anii trecuti nu am racit decat o data sau de 2 ori maxim, niciodata de 5 ori! Am dat-o in bara iarna asta.
~ Fata de asta toamna, am slabit considerabil, vreo 4-5 kilograme care se simt la pantaloni.
~ Am avut si anumite probleme & certuri acasa, cu parintii, dar acestea s-au rezolvat. O sa intru in primavara impacata!
~ Am ramas aceeasi. Nu m-am schimbat nici psihic, nici fizic [ bine, poate cateva ( mai multe ) haine noi ]. Si intr-un fel nu prea e ok, ca eu cica mi-am propus sa incerc sa imi corectez defectele.
~ Nu mi-am schimbat nici gusturile, decat foarte putin, in cazuri restranse.

CONCLUZIA? A FOST O IARNA... FRUMOASA DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu