vineri, 13 ianuarie 2012

School... again

Ultimul weekend dinaintea inceperii scolii. Simt un fel de melancolie pentru ca s-a cam terminat vacanta. Da, aproape uitasem ca luni incepe scoala. Vacanta a trecut atat de repede... Un nou semestru, noi provocari. De maine gata cu programul de vacanta, trebuie reluat cel de scoala... incepand, bineinteles, cu temele de vacanta... Pot sa spun ca pana acum nu am deschis niciun caiet si nici nu m-am interesat, pentru ca nu voiam sa imi amintesc de scoala in aceste 3 saptamani. Dar daca nu le fac eu, atunci cine?! 
Semestrul asta o sa fie cel mai greu si naspa. Pe langa faptul ca e mai lung, deci automat mai multe teste si ascultari, trebuie sa-mi mai si repar notele. In semestrul I am lenevit spunand " eh, lasa, ca-mi repar notele in 2012 ".
Si cand ma gandesc ce bine era cand pierdeam orele in prostie, negandindu-ma la teme sau matematica sau tot felul de panarame...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu