marți, 31 ianuarie 2012

Bye bye, January!

Ianuarie a fost o luna relativ linistita si placuta. Fara intamplari ce merita mentionate ( in afara de cele mentionate in alte postari, of course ). La inceputul lunii a fost cald, putin dupa mijloc a dat in frig si acum iar iese soarele ( ce bine!- stiu ca pe la inceput spuneam ca abia astept sa ninga, dar sunt foarte schimbatoare, m-am saturat sa ajung acasa de la scoala cu fata inghetata; in plus, m-am dat cu sania deja:) ).
In ianuarie am fost putin melancolica si nu prea am avut eu chef de iesiri prin oras & co. , nu stiu de ce. Sa fie oare de vina vremea? Am fost in lumea mea, ca sa zic asa:)).
Nu stiu ce a fost cu mine, dar n-am avut mai deloc chef de scris. cum la final mi-a venit inspiratia pentru niste titluri dragute de postari. Am postat cam putin, dar o sa incerc sa ma revansez in februarie.  A Totusi, nu promit nimic sigur( decat sa nu ma tin de promisiune, pentru ca nu stiu ce voi putea face si ce nu in decursul unei luni, prefer sa nu mai fac nicio promisiune )!
Bye bye, January!
Ne vedem la anul.

"A citi un poem in ianuarie este tot atat de placut ca si o plimbare facuta in iunie."

2 comentarii:

  1. Dragut. Si un lucru si mai dragut a fost ca a inceput sa ninga fix in prima ziulica de scoala.
    Si dragut citat... 8-> Mi s-a facut dor de plimbarile facute in iunie :|.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da:-< si mie, mi-e dor de vara.
    Acum iar a iesit soarele, iar s-a fleoscait zapada. Am avut o iarna de cacao daca e sa ne luam dupa vremea urata. Decat sa fleoscaiasca zapada, mai bine nu mai ningea deloc..

    RăspundețiȘtergere