miercuri, 1 februarie 2012

February is all red


In februarie it's all about love, asta e  clar! Ciocolata, inimioare rosii, fluturasi in stomac, cupluri..februarie este fara dar si poate colorat in rosu. Chiar daca nu esti combinata, nu sunt permise melodiile triste, melancolia, tristetea etc. , macar pana la V-day, inclusiv. 
Vremea.. vremea nu mai conteaza, oricum este ultima luna de iarna, deci nu prea se anunta usoara! Dar ce mai conteaza cand ai atat de multe motive sa zambesti si sa fii fericita?
Welcome, february!
Please be..LOVEly!


4 comentarii:

  1. Hehe, imi place luna asta... Ca dupa ea vine martie, nu de alta.
    De V-day oricum nu mi-a pasat vreodata, deeeci nici anu asta n-o sa-mi pese. Da, februarie trebuie sa fie o luna adorabila! Caci e rosie <3
    Si, ca idee, place tema ta mult de tot :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms ms ms mult de tot:x
    Ehh, eu si prietena mea de V day ne facem cadouri reciproc, semnificative si dragute!:d

    RăspundețiȘtergere
  3. Waaai, asta chiar este dragut ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da..pai daca de la baieti nu primim nimic..macar intre noi:D;)):))

    RăspundețiȘtergere