marți, 8 noiembrie 2011

Fashion...

Demult voiam sa vorbesc despre acest subiect.
Cat de mult tineti la moda?a
Eu una nu sunt mare fana. I mean, imi place sa fiu la curent cu noutatile i materie de fashion, ce se poarta, ce nu se poarta etc., dar nu sunt o fana infocata care sa-si schimbe hainele dupa moda, mai ales daca nu imi plac sau nu mi se potrivesc. Eu merg pe regula: "port ce-mi place si ce-mi vine bine; daca e la moda, foarte bine, daca nu, nu ". Daca vad ca mai multe persoane poarta aceeasi chestie care e la moda, nu fug repede la magazin sa-mi cumpar si eu. Pana la urma, nimeni nu este obligat sa poarte ceea ce spun designerii, nu? Nu am nimic cu persoanele care imi sunt opuse, dar vreau sa spun ca moda le cam ghideaza viata. Am vazut multe persoane care poarta haine "in", dar care nu le vin bine deloc. Sau persoane care poarta aceleasi haine.
Unde a disparut originalitatea? De ce acest spirit de turma?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu