luni, 28 noiembrie 2011

Schimbari... pe toate planurile!

Ce bine e atunci cand reiei obiceiuri din trecut! M-am reapucat de desenat. Mai mult, desenez mult mai des decat o faceam inainte. Ma simt de parca o bucata din trecut, dezlipita din mine si izolata undeva adanc intr-un colt, s-a unit din nou cu cea mai mare bucata: eu. Si nu numai atat! Am inceput sa fiu mai putin impulsiva ( fosta marea mea problema ) si incapatanata. Am inviat prietenii moarte, rezumate  doar la colegi de clasa. M-am lasat de multe dintre obiceiurile mele proaste. Mi-am imbunatatit relatia cu parintii si o multe alte lucruri marunte dar care pentru mine conteaza.
Se pare ca acum sunt o noua eu! Sa vedem cat va dura..eu sper ca muult timp. Pentru ca imi place. Imi place sa fiu asa cum sunt acum, o noua eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu