sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Schimbari pe blog

Simteam ca este timpul pentru niste schimbari ( pe blog, desigur ). Si am schimbat totul: de la nume la design si imagine.
Myosotis: inseamna nu-ma-uita si vine din limbra franceza, de la a em’oubliez mye. Myosotis este de fapt numele unei flori, floarea de nu-ma-uita, care arata cam asa.Insa ca si sens, numele vine din spațiul german, unde, mulți bărbați au ochii de culoare albastră, iar femeile purtau la piept aceste flori, ca mod de a-și aminti de iubiții lor. ( prea frumos ca sa nu mentionez :x )
Mi-a placut mult cum suna si ce inseamna, dar si cum arata, si de aceea l-am ales ca noul nume al blogului:). Descrierea vine tot de la el.
Ce usor ar fi daca ne-am schimba si-n realitate asa cum o facem pe net, cu lucrurile noastre!

4 comentarii:

  1. Salutari de la un arian cu ochi albastri!... Te citesc de mai demult si, daca tot ai facut schimbari, am zis sa ies din intuneric si sa-ti las un comment. Ai un blog relaxant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place imi place imi place!!! Tema este superba si numele este foarte bine inspirat si muzica e asa de muzicaloasa :))

    Felicitari :)

    RăspundețiȘtergere