sâmbătă, 12 noiembrie 2011

I wanna be in love!

Vreau sa ma indragostesc. Poate suna ciudat, dar am uitat cum este sa fii indragostit. 
Vreau sa simt clasicii fluturi in stomac, sa mi se inmoaie picioarele cand il vad, sa-mi faca ziua mai frumoasa prin simplul fapt ca exista. Sa stau pe mess si atunci cand intra, desi nu vorbim, sa simt o caldura inauntrul meu. 
Vreau sa fiu aiurita, cu capul in nori, visatoare, sa-i vad numai calitatile pe care sa le accentuez pana la refuz iar defectele sa le ingrop undeva, sa nu le vad. 
Vreau sa am ce sa povestesc prietenelor, sa imi tresara inima cand aud vreo discutie despre el, sa fiu toata ziua bucuroasa din simplul fapt ca mi-a spus buna, sau ca s-a uitat la mine, sau tot felul de gesturi minuscule, dar care in ochii mei sunt imense.
Vreau sa-l sun cu necunoscut, doar ca sa-i aud vocea.
Vreau sa caut motive banale ca sa fiu prin preajma lui, ca sa ma observe.
Vreau sa ma indragostesc. Dar nimic nu vine la cerere. Si atunci cand ma astept cel mai putin, cand ma voi plictisi sa astept si sa sper, ma va izbi. Pentru ca atunci cand nu vrei, te cauta. Dar atunci cand vrei, si o cauti, fuge si se ascunde. Cine sa mai inteleaga dragostea?
Vreau sa ma indragostesc de un EL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu