marți, 22 noiembrie 2011

Leapsaaa !

1. De ce ai blog?

"Peste tot citeam despre blog-uri, peste tot vedeam blog-uri, si m-am hotarat sa imi fac si eu unul, mai mult din curiozitate. Mi-a placut foarte mult cu ce sa mananca, si dupa ce blogul a inceput sa fie popularizat si sa primesc comentarii pozitive, nu m-am mai dezlipit de el.""Pai, m-am gandit ca asa o sa imi fie mai usor. Sa am un colt al meu unde sa scriu tot ce gandesc. Plus ca vazusem ca tot se vorbea prin reviste, net etc despre blog si m-am gandit ca nu ar fi rau sa imi fac si eu unul."
2. Ce îţi place cel mai mult în blogosferă?
Fiecare scrie despre ce vrea, cum vrea si cand vrea.
3. Ce nu îţi place în blogosferă?
Nu stiu:-??
4. Blogul preferat?
Nu am unul singur. Blogurile mele preferate le gasiti la ii apreciez
5. Cunoşti personal pe cineva din blogosferă?
6. Cel mai enervat blog/blogger?
Nu stiu un astfel de blog:).
7. Ţi-e dor de cineva ‘dispărut’ din blogosferă?
8. Cel mai amuzant blog/blogger?
Don't know one:).
9. Cât de des postezi pe blog?
Cam o data la 2 zile. Acum depinde...
10. Ce planuri ai cu blogul tău?
Nici unul. Momentan sunt multumita de el, nu-mi fac planuri de viitor. Doar sa am idei, sa am ce blog-ui..:D.
11. Ce blogger ai vrea să fie mai activ?
12. Ce blog crezi că are viitor promiţător?
13. Blogul care nu ai vrea să ‘dispară’ din blogosferă?
Pai, cele care-mi plac si pe care le am la ii apreciez
14. Conflicte cu ceva blogger?
Nu inca. Evit conflictele online de obicei.
15. Reclamă proastă vreunui blog?
Nu, nici gand.
16. Cel mai prietenos blogger?
 Leapsa de la Adda

4 comentarii:

  1. Wiii ai facut-o si tuuuuuu :X
    Adica leapsa ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersiiiiiiiiiii :* . :">
    nu stiam ca . contez asa de mult pentru cineva . in sensul ca ti.e dor de mine in blogosfera XD.
    uite am sa reviin.
    sincer , chiar azi m.am gandit sa.mi sterg blogul .. m.am gandit ca nu prea scriu eu chestii interesante,dar m.ai ambitionat tu acum si nu renunt ;xx.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu stii cat ma bucur ca ai revenit si ca eu te-am ambitionat sa nu renunti. Se pare ca am avut o sincronizare perfecta;))
    Si da, blogul tau imi este tare drag.
    Welcomeee back !! >:D<

    RăspundețiȘtergere