luni, 14 noiembrie 2011

Viata bate filmul

Recent am realizat ca viata trece pe langa mine- nu fac nimic. Nu ies din rutina zilnica, in fiecare zi totul e la fel- nimic nu se schimba. Duc aceeasi viata plictisitoare. Ma trezesc, ma duc la scoala, ajung acasa, stau la PC,  imi fac temele, invat ( uneori ) si stau la PC ( sau, mai rar, fac altceva ), iar in weekend ultima sesiune de PC este inlocuita cu una afara. Vezi ceva interesant in asta? Cred ca, de fapt, majoritatea adolescentilor au acest program monoton, cu nimic deosebit.
Probabil sunt eu de vina, probabil este orasul in care locuiesc. Pentru ca, da, orasul este mic, posibilitatile putine: te plictisesti imediat, nu ai ce sa faci. De aceea vreau sa plec de aici. Dar poate sunt si eu de vina, ca nu schimb ceva, ca raman aceeasi.
Oricum ar fi, uneori chiar imi doresc ca viata sa fie la fel de interesanta precum un film, un serial, un anime. Orice, numai sa fie plina de peripetii, aventuri, sa ai ce sa povestesti. In fiecare zi sa ai altceva de facut, sa treci prin intamplari diferite. Dar stii cum se zice, viata bate filmul, si nu este cum ne dorim noi sa fie: ar fi prea frumos sa fie adevarat...

2 comentarii:

  1. Stii care-i faza? Noooi ne plangem de monotonie dar atunci cand se intampla ceva mai iesit din tipar "De ce mi se intampla mie astaaa? ~X( "
    Dar banuiesc ca toate la timpul lor, nu?;)) Adica acum e vremea rutinei siiii viata o sa ne surprinda cu... lucruri dragute si mai putin dragute.
    Totusi, nu uita ca lucrurile micute fac viata mai frumoasa. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate, mai ales la faza cu de ce mi se intampla mie asta. Dar astia suntem noi, oamenii, nu ne convine nici aia dar nici cealalta. Totusi mie mi-ar placea ca viata sa fie mai picanta.

    RăspundețiȘtergere