luni, 21 noiembrie 2011

Visuri Ciudate


Buun...uite aici o lista cu cele mai ciudate visuri pe care le-am avut:

 
1. Aseara am visat ca stateam pe un scaun din acelea vechi, cum au bunicile, din lemn si fara spatar si zburam cu el:)). Si tineam mainile pe scaun intre picioare si picioarele in sus:)). Si zburam spre BRD ( o cladire de pe la noi ). Si cand ajung acolo pe o bancuta erau niste oameni care imi spuneau ca trebuie sa salvez lumea ca eu sunt singura care poate face asta si mi-au spus sa ma duc spre primaria veche ( o ruina care este putin mai departe de BRD ). Si dupa BRD era o bezna totala, nu se vedea nimic si era un aer inspaimantator. Am zburat in colo si aici se termina visul.
2. Eram intr-o cladire parasita, la etajul 2 sau 3 cu clasa si cu profesorul de sport. De fapt, semana foarte mult cu regia inainte sa arda. Si la etajul acela erau gropi ( lemnul putrezise si cazuse ) iar noi trebuia sa sarim peste gropi ( era un fel de norma ). Era acolo o groapa mare, iar eu am zis ca o sa sar peste ea. Am dat sa sar, da
 nu am putut si am cazut la etajul de jos si era cat pe ce sa cad si prin groapa de la etajul ala, noroc ca m-am prins de margine. Eu zbieram acolo dupa profesor, el nu avea niciun stres, cobora incet, fara nicio graba.
3. Emil din Narcisa Salbatica ( = )) ) era la mine acasa si facea peste prajit in sos in bucataria mea. Si m-a intrebat daca vreau iar eu ma uitam la tava de prajituri in care era pestele :)).
4. Eu ducem o lupta cu vampirii:))). Stiu ca eram in parcul mare si zburam. Dupa eram la casa mea de la padure cu Daiana, Roxana si Marius si ne infiltrasem in casa vampirilor si am iesit afara pe usa din spate si ne-am intins toti pe pamant dupa un zid mult mai mic decat noi intinsi, in afara de Daiana care statea la usa. Si unul dintre noi a suflat in fluier ( ca cica asa se chemau vampirii ), iar acum ei trebuiau sa vina pe un drum de langa noi. Eu ma contraziceam cu Roxana ca o sa ne vada, ea cica nu. Si cand au venit aia, noi in loc sa ii atacam cum trebuia sa facem, am luat-o la fuga si ne-am despartit. Alergam eu pe acolo, incercam sa scap, ca se daduse alarma in casa lor si era o mare zarva, cand apare din senin Mariana. Dupa m-am despartit si de ea si am gasit scaparea, am iesit afara. Si acum alergam printr-o vie, iar la un moment dat a aparut pe mine un cearsaf. Si am alergat pana am vazut in stanga cassa de la cip. Si aici se termina visul.
5. Eram intr-o casa cu mai multe persoane printre care Daiana, Mariana si Andrei. Si la un moment dat eram intr-o camera cu Daiana iar eu cantam la un pian foarte ciudat ( clapele negre erau cica iarba verde bagata acolo ) fundalul unei melodii triste. Si la un moment dat nu stiu ce a facut Daiana si a dat iarba din pian jos iar eu eram foarte revoltata ca mi-a stricat pianul iar acum nu mai pot sa cant. M-am dus la o femeie blonda cu parul scurt de vreo 40 de ani pe care nu o cunosc si am intrebat-o daca pot sa iau din pivnita pianul mai mic ( care era normal ) iar ea mi-a spus ca nu ca l-a stricat Bianca ( varmea ). In alt fragment eram cu Andrei si Mariana intr-o camera si casa fusese invadata de foarte multi serpi si unul mare & gros incerca sa treaca prin peretele de la camera in care stateam noi iar femeia blonda tot spunea sa chemam pe nu-stiu-cine sa scoata sarpele care tot inainta prin perete din ce in ce mai mult.

P.S.:Numele sunt schimbate si alese aleatoriu.

4 comentarii:

  1. Frumoooooos! Ce s-ar face lumea fara vise ciudate? :>

    RăspundețiȘtergere
  2. pluralul corect este "vise" in cntextul asta.

    "visuri" este folosit cu sensul de idealuri, aspiratii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut problema asta si am intrebat-o pe profesoara de romana acum ceva timp. Mi-a spus ca ambele variante sunt corecte:-??.

    RăspundețiȘtergere