sâmbătă, 19 noiembrie 2011

O belea nu vine singura

Inainte nu credeam in vorba aceasta. Dar acum, m-am convins ca e cat se poate de adevarata. Pentru ca luna asta a fost cea mai proasta luna pe care am avut-o vreodata ( si fara exagerari! ). Mai intai am luat o nota "superba" la matematica. Dupa, s-a infundat cada si a trebuit sa ma spal in lighean :))). Dupa, a plecat mama pentru o perioada de timp. Si dupa, care e cea mai cea dintre toate, m-am inundat. Si, ca de obicei, eu am fost eroina care a descoperit " paguba". Noroc ca nu mi-a fost somn si am stat pana la 1 ascultand muzica in casti. Cand sa ma duc sa ma culc aud un fsssssssss puternic din bucatarie. Primul gand " m-am inundat". Intru eu in actiune, ma duc la tata ( care dormea ) si strig " Tataaaaaaaa trezeste-te imediat ca ne-am inundat !!!". Mergem noi sa vedem care-i macazul. Si ce sa vezi: un mic parau in casa noastra, putin trecut de pragu' usii, care ajunsese putin in sufragerie si hol.. Da, si aici incepe sesiunea de scoate-apa-din-casa-cu-un-castron-si-o-galeata-de-la-1-pana-la-3. Si chioara de somn! Dupa da cu foehnul pe parchet ca sa usuci apa de sub el ( pai ce credeati, a intrat apa si sub parchet, ca sa fie totul perfect ) Nici macar nu e prima oara cand ma inund ci, da, a 3a oara! O data in baie ( cand tot datorita mie si hobby-ului meu de culcat tarziu s-a descoperit din timp ) si de 2 ori in bucatarie. Toate 3 cu cauze diferite! Nu mai tin minte cauza la primele 2, dar la inundatia asta stiu ca a fost vorba ca un nenorocit de filtru a cedat. Dupa ce s-a rezolvat problema asta, nu a mai curs apa in bucatarie. Cand in sfarsit a inceput sa curga, nu a mai curs in baie. Cand intr-un final a inceput sa curga si in baie, nu a mai curs apa calda! Pana la urma s-au rezolvat toate, dar a fost suficient incat sa ma scoata pe mine din sarite.
Superb, nu? Da stiu, e o luna nemaipomenit de proasta! Si nici macar nu s-a sfarsit...e abia la jumatate. Sper ca pana intram oficial in prima luna de iarna sa nu mi se mai intample nimic rau. Altfel o sa urasc si blestem luna noiembrie 4ever.

2 comentarii:

  1. Uf, chiar daca nu stiu daca conteaza aici, dar tot raul spre bine plus ca dupa ploaie cerul e mai senin. Sunt mereu zile(luni) mai proaste si mai bune. Doar treci peste si zambeste :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam asta e motto-ul meu, dar tot ma scot din sarite. Mai ales ca sunt impulsiva imi ies imediat din minti:).

    RăspundețiȘtergere