luni, 14 noiembrie 2011

Ce se mai intampla...

Ma corectez: noiembrie NU va fi o luna superba! Asa presimt eu...si se pare ca presimt bine. Pentru ca o data cu aceasta luna a venit frigul: trecem direct la hainele de iarna, pe care, de altfel, eu nu le suport. Deja s-au anuntat datele pe care voi da tezele: si incep de saptamana aceasta! Plus alte teste... Nu stiu daca  voi mai avea la fel de mult timp liber ca la inceput. Vreau sa invat, si nu pot sa ma concentrez cu PC-ul aprins. Oricum, abia astept sa treaca acest sezon aglomerat: nu il suport! Dar mai bine ca dam tezele mai devreme, deoarece cuprinde mai putina materie si scapam de ele mai rapid, urmand o perioada de relaxare fara teste & co.
Si oricum, in noiembrie nu se va intampla nimic deosebit: e doar o luna plictisitoare ( da, i know, imi schimb repede parerile ) care va face legatura dintre timpul putin care a mai ramas din toamna si iarna. In noiembrie voi aparea primele semne ale venirii iernii ( care au si aparut deja, de altfel ). Si cam atat: fara distractie, weekenduri petrecute in casa, frecand menta pe net pentru ca afara e frig si nu iese nimeni ( si daca iesi stai doar prin blocuri, la caldura, ca si boschetarii, asteptand sa treaca weekenul pe langa tine ).
Trecand peste asta, ma bucura faptul ca mi-am revenit si postez mai mult si mai des decat lunile trecute, in care am trecut printr-o lipsa de inspiratie si chef. Dar acum totul a revenit la normal, si sunt inapoi, gata sa scriu!

2 comentarii: