luni, 13 februarie 2012

Cam atat.

Si, de ce, inainte de Valentine's Day, trebuie sa fie o zi de 13? E ca si cum s-ar spune " mai intai ghinion, si dupa o zi dedicata iubirii". Inainte nu credeam in superstitii si chestia cu ghinionul, dar azi a fost o atat de "superba" :-j  . . . din unele puncte de vedere, of course:).
Stii acel sentiment cand te mananca undeva sa faci ceva si dupa sa regreti?
Cand totul incepe cu curiozitate  si o gluma, devine o alegere si o dilema, si se termina cu o drama si un regret.
Sorry, nimic personal. Nu simt mare lucru, desi ar fi trebuit, ca era destul de important. Totusi, nu ma pot forta sa-mi pese mai mult decat imi pasa, chiar daca asa ar trebui, nu?
Pe langa asta, am inceput semestrul cu dreptul si note mari!:D
Si cam atat. No inspiration, sper sa revin maine cu ceva mai consistent. Dar nu promit nimic.

2 comentarii:

  1. 1. imi place muzica de pe blogul tau!
    2. stiu despre ce vorbesti... de fapt nu stiu, stiu la ce m-as referii eu daca acele cuvinte ar fi fost tastate de degetele mele ;))
    Banuiesc ca... se mai intampla, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. 2. Ah, Fur Elise. Clasica, dar buna!:x
    2, Ehh, nu pot sa scriu totul direct, nu-mi place sa scriu chestii prea private, si sunt multi din scoala mea care citesc si n-am chef sa afle tot ce fac eu, de aceea las totul sa fie interpretabil.
    Da, din pacate, se mai intampla... :-<

    RăspundețiȘtergere