marți, 21 februarie 2012

How do you do?

In ultimul timp nu am mai scris pe blog, scuzele mele, insa pur si simplu ori uitam, ori nu aveam chef, ori inspiratie. 
Maine dau 2 teste grele iar eu inca nu m-am pus pe invatat. N-am niciun chef, dar va trebui sa fac un efort daca vreau note mari.
Am racit. M-am saturat sa stau mereu cu servetele langa mine, sa beau Coldrex ( bautura pe care, de altfel, nu-mi place ), sa am nasul rosu si o stare de n-am-chef-de-nimic.
Iar eu care credeam ca n-o sa racesc deloc iarna asta, ca iarna trecuta am racit de 6 ori. Mda, acum, la final, m-a bubuit si pe mine.
Ahh, cat despre vreme, vesnicul lant zapada-soare-fleoscaiala. Nu mai e mult si vine primavara, abia astept, dar sper sa fie cald si bine, fara alta zapada!
Cam atat, alte noutati nu sunt. De fapt sunt, dar vreau sa le dezvolt intr-o postare pe care sper s-o scriu maine sau in seara asta daca am noroc.

3 comentarii: