duminică, 5 februarie 2012

Nemultumiri.

Weekendul asta a fost unul de r****. Fleoscaiala peste tot, nimic de facut. Dar am iesit afara: prin oras, nici naiba. Daca nu vrei sa-ti consumi banii prin tot felul de autogari sau braserii, mai bine stai acasa. Pentru ca asta nu-mi place iarna: e frig, si n-ai ce face! Doar sa boschetaresti pe afara, prin blocuri, daca n-ai bani de stat undeva la caldura...
Eu care abia asteptam sa vina weekendul, de sambata abia am asteptat sa vina ziua de luni, sa ma duc si eu la scoala si sa am ce face ( nu-mi vine sa cred ca spun asta! ), ca si asa am stat in casa tot weekendul si am frecat menta pe net. Abia astept sa se termine februarie si sa vina primavara, sa scapam de alteratiile astea de vreme ( cand zapada, cand fleoscaiala ), sa se incalzeasca si pace. Decat fleoscaiala, mai bine lipsa de zapada si iarna si tot.
Pe langa neplacerile astea, mai e o saptamana si pana la Valentine's Day! ( nu m-am putut abtine :)) )

2 comentarii:

  1. he he :)) asta ti-e si cu iarna asta. eu nici n-am iesit din clasa ca deh, lenea e imensa si afara e urat :))
    De V-day nu-mi pasa asa ca o sa tac :))
    Si tema ta este superba :D Iar :D

    RăspundețiȘtergere