marți, 14 februarie 2012

Valentine's Day



Si ma simt bine. Chiar foarte bine, dat fiind ca in acesta zi plina de iubire majoritatea persoanelor singure se simt triste si se condamna ca nu pot si ele sa se tina de mana si sa schimbe imbratisari si sarutari cu cineva. Eu, insa, no stress. Ma bucur pentru altii, dar cam atat. Nu stiu de ce mereu la inceputul lui februarie astept ziua aceasta, desi nu mi se intampla nimic special, nu fac nimic deosebit si nici nu se simte ca ar fi Valentine's Day daca esti alone.
Am primit o cicocolata cadou ( Laura cu capsuni, deci se stie! :P ) si o bomboana cu menta :)) si o inimioara rosie ( de la o prietena ). Mai pe seara o sa ma duc la Casa de Cultura la un concurs de Valentine's Day care mai nou se organizeaza in fiecare an. Asa, de fun, poate o sa si particip sa castig o ciocolata Africana ( ca anul trecut, poate anul asta primim una Aro :) ) sau sa rad de cei de pe scena. Oricum, va fi o zi normala in continuare.
P.S: Revin mai pe seara sa spun daca am participat si castigat  ceva. ( LATER EDIT: Nu am participat deloc! )
Pana atunci, va urez un sincer

Happy Valentine's Day!

2 comentarii:

  1. Dragut! In sensul ca nu stiam ca prin unele locuri chiar se organizeaza chestiute cu ocazia acestei zile. Ah, de fapt era logic sa fie asa. :))
    Oriiiicum have fun si happy valentine's day!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mai nou asa e moda si pe la noi. Ms, asemenea!:x

    RăspundețiȘtergere