vineri, 17 februarie 2012

Perlele noastre 10

Ce tranta a cazut aia!
Vorbesc..dar nu ca vorbesc!
Mda... cu parul ala...oleaca de drept, oleaca de cret!
Nu are fata gheata..stai sa dau gheata jos.
Nu mai am credit, mai am o liniuta! ( la baterie )
Acum nu mai razi de betronul meu nu?
Mai stau putin mai miros imi improspatez memoria.
Hai fata sa ma pis si eu ca mi-e sete!
Ai 5 mii, 4 mii, 3 mii, 2 mii, o mie de mii?
-Doamna pot sa ma duc pana la usa?
- De ce?
- Ca este acolo o mie de lei ( 10 bani )!
Continua de la capat.
Da-mi te rog carioaca.
Barbaicasu.
Catva timp.
Ne era o foame de neuitat!
Arangatan ( urangutan )
Abramhamham Lincoln

4 comentarii:

  1. hamham... catevii mii de mii de zambete :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Indeed, as a reader to this blog I am truly impressed by it`s content, have been coming across posts that are so very informative for me, keep impressing us! well worth the read.I found it very informative as I have been researching a lot lately on practical matters such as you talk about.

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you very much, you anonymous person!:D I really appreciate this.

    RăspundețiȘtergere